Hírek

V. Sportmarketing Meetupon

V. Sportmarketing Meetupon
Május harmadikán olyan kiváló sportolók részévételével, mint Bedák Zsolt, illetőleg,, Farkas Norbert tartottak az ötödik Sportmarketing találkozót Symbolban.



A találkozó során számos érdekes, és izgalmas téma felmerült, melyek leginkább a A sportolók és sportszervezetek, a média, illetőleg a márkák PR- és promóciós kooperációja köré összpontosultak

A cég – a Média a sportolók szemével című – prezentációjából kiderült, hogy megfelelő PR-munkával jelentős számú megjelenést lehet elérni olyan sportágak esetében is, amelyek nem tartoznak a legnépszerűbb sajtótémák közé. Így például a Felix Promotion által képviselt alpesi sí bajnok, Farkas Norbert esetében a 2011-2013 közötti időszakban az Observer elemzése szerint megközelítőleg 200 nyomtatott, online és tévés híradással lehetett számolni, amelynek reklámértéke megközelíti a 140 millió forintot.



Mint elhangzott: hosszú távú, valós, pozitív médiajelenlétet csak olyan sportolóval lehet elérni, aki hozza a sporteredményeket. Igaz, a versenyszezonon kívüli időszakban a kreatív megjelenési lehetőségek is hozzátesznek a népszerűséghez. „A sportolók ugyan ismert személyiségek, de nem „celebek”! Ezért arra nagy hangsúlyt fektetünk, hogy – természetesen figyelembe véve az adott sportoló személyiségét és kérését – hozzájuk méltó aktivitásokban vegyenek részt. Senki se tekintse őket mutatványosoknak!” – emelte ki az iroda képviseletében Drucker Szilvia.

Farkas Norbert elmondta: nem jelent terhet számára a sajtóérdeklődés, hiszen így juthat el a lehető legtöbb emberhez a versenyek híre. „Persze előfordulnak nehezen megválaszolható kérdések, például az egyik kedvencem a ’Mit szeretsz a síelésben?’” – válaszolta egy kérdésre.



Bedák Zsolt számára viszont az szokott apróbb kellemetlenséget jelenteni, ha az újságírók összekeverik a testvérével, aki korábban szintén bokszolt. Az ökölvívó ugyanakkor megerősítette, jól esik neki, ha megismerik az utcán és gratulálnak neki, hiszen ez azt jelenti, hogy követik a sportkarrierjét. Így kifejezetten örül neki, ha van sajtóérdeklődés utána, hiszen az arcát csak a médiaszereplés révén ismerhetik meg az emberek. Emellett a támogatóknak is nagyon fontos, hogy a szponzorált sportoló szerepeljen az újságokban, tv-ben.



Szóba került az is, hogy a közösségi média egyre fontosabbá válik a sportolók megismertetésében is, ám abban mindkét sportember egyetértett, hogy időhiány miatt nem tudnak túl intenzíven foglalkozni a Facebook oldalukkal, viszont a menedzser iroda ebben is a segítségükre van.



Partnereink

Partnereink